איתיאל מעבדת מחשבים תל אביב, מעניקה שירותי תיקון מחשבים ניידים, כבר למעלה מ 20 שנה. קבלת מחשב נייד לתיקון מתבצעת ברגישות ובקפדנות עם הידיעה שאנחנו מטפלים קודם כל באנשים - משתמשי המחשב.

תיקון מחשבים במעבדה מתבצעת עם הציוד והכלים המתקדמים ובדגש על שימוש ברכיבים מקוריים ואחריות על העבודה והרכיבים כאחד תחת קורת גג אחת. שדרוג / תיקון מחשבים ניידים של החברות המובילות, מחשב נייד דל, מחשב נייד אסוס, לנובו מחשב נייד, מחשב HP, ועוד

זקוקים לבדיקת מחשב? תיקון מחשב? שדרוג זיכרונות שדרוג דיסק SSD או שחזור מידע? המחשב איטי ועייף, יוצא להפסקות יזומות בין שתיים לארבע ומתעדכן ללא הרף? המחשב הנייד לא נדלק?
אבד לכם מטען? המחשב שתה יותר מדי יין או קפה? 

אם עניתם כן על אחת או יותר מהשאלות הנ"ל –  הגעתם למקום הנכון!

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000 וקבלו ייעוץ ואבחון ראשוני חינם במעבדה

כמה זמן לוקח לתקן מחשב נייד?

תיקון מחשב מתחיל מאבחון ראשוני, ולרוב נדרשת בדיקה יסודית. אבחון ראשוני למחשב אורך מספר דקות ובדיקה יסודית אורכת בין כמה שעות ועד חמישה ימי עבודה בהתאם למורכבות התקלה. בדיקת מחשב נייד דורשת אבחון ראשוני המתבצע ע"י טכנאי מעבדה ברגע שתגיעו עם המחשב הנייד למעבדה בנוכחות ושיתוף הלקוח. האבחון הראשוני נועד כדי לנסות לזהות את התקלה / לקבל "קצה חוט" על מהות התקלה ובתקלות בסיסיות אף לפתור את התקלה כבר בעמדת האבחון.


באילו מקרים התקלה תיפתר במעבדה בעת האבחון הראשוני?

מצבים בהם המחשב הנייד אינו נדלק והתקלה נובעת מתקלת חשמל גורפת כגון: תקלה במטען למחשב הנייד - נבדק במקום ומוחלף לחדש, או תקלת חשמל הנפתרת ע"י ביצוע איפוס מתחים ללוח אם – תהליך האורך מס' דקות (בתצורת סוללה חיצונית פריקה). לעיתים תקלות זמניות הנגרמות כתוצאה מהתחממות יתר של המחשב מסיבות: כמות גדולה של אבק בגוף קירור המחשב, או מאוורר תקוע עם לכלוך או גוף זר בתוכו, תקלות אלה עשויות להיפתר ע"י ניקוי מחשב נייד באמצעות לחץ אוויר המתבצע במקום. לעיתים טעות משתמש אשר ביצע שינוי מסוים בהגדרה או בכפתור פיזי הגורם לתקלה ידגם באבחון הראשוני וימצא לו פתרון קל ומהיר.
אלה תקלות העשויות להיפתר "על המקום" בעת האבחון הראשוני בנוכחות הלקוח ושלא יצריכו המשך טיפול במעבדה. יחד עם זאת, לעיתים חלקן של תקלות אלה אינן תקלות זמניות ועלולות לחזור על עצמן תוך זמן קצר. תקלות אלה הן תקלות הדורשות בדיקה יסודית וטיפול נאות כדי למנוע נזק מצטבר חריף יותר.

אחריות על תיקון מחשבים ניידים במעבדת מחשבים

כל תיקון מחשב באיתיאל מעבדת מחשבים בין אם בוצעה בו החלפת רכיבים, תיקון רכיבים ו/או תיקון תוכנה מגיע עם אחריות בהתאם לתיקון שבוצע ובהתאם לסוג הרכיב שתוקן/הוחלף או לטיפול שבוצע. האחריות על תיקון מחשבים במעבדה נעה בין 3 חודשים לשנה, בהתאם לסוג הרכיב והתיקון.

חשיבות תיקון מחשב נייד עם רכיבים מקוריים בלבד

באיתיאל מעבדת מחשבים תיקון מחשבים ניידים מתבצע באמצעות רכיבים מקוריים בלבד של היצרן ובהתאם להוראותיו לגבי המחשב הנייד הספציפי, על פי סוג דגם המחשב ורכיביו הייעודיים לו. למקוריות והאיכות של הרכיבים המוחלפים ישנה חשיבות מכרעת שבאה לידי ביטוי באיכות התיקון וחשיבותה נובעת משתי סיבות עיקריות:

1.מניעת חזרת התקלה
2.מתן אחריות של היבואן הרשמי על הרכיב במקרה של כל תקלה ברכיב שאינה תלויה במשתמש ואחריות עבור עבודת טכנאי המעבדה.

אחריות על רכיבים ועבודה – משמעויות והשלכות

כפי שציינו מעלה למקוריות ואיכות הרכיבים והתאמתם המדויקת חשיבות רבה. האחריות ממנה נהנים לקוחות המעבדה בעת תיקון והחלפת הרכיב הינה אחריות מעבדה שמשמעותה היא בלקיחת האחריות המלאה על כל שלבי העבודה וגם על הרכיב עצמו, גם כאשר מדובר בדיסק קשיח חיצוני וגם כאשר מדובר בדיסק קשיח פנימי למחשב נייד – האחריות על הרכיב והעבודה – ניתנת תחת קורת גג אחת.

מסירת מחשב נייד לתיקון במעבדה – בלי תור ובלי פתיחת קריאה מראש

זקוקים לתיקון מחשב נייד בדחיפות? הגעתם למקום הנכון! באיתיאל מעבדת מחשבים, המחשב שלכם יתקבל ברגע שתכנסו בפתח הדלת! בדיקת המחשב הנייד והכנסתו לתיקון במעבדה (במידת הצורך) מתבצעת באופן מידי, ללא המתנה וללא קביעת תור מראש! זקוקים לתיקון מחשב נייד במעבדה – אנחנו לשירותכם בכל שעות הפעילות.

אבחון ראשוני של מחשב נייד ללא עלות במקום!
אחד היתרונות המשמעותיים במעבדה הוא האבחון הראשוני המידי המתבצע עם הגעתכם למעבדה עם המחשב. האבחון הראשוני המתבצע ע"י טכנאי מעבדה בנוכחות הלקוח הוא ללא כל התחייבות ואינו כרוך בתשלום. המחשב הנייד תוקן בעמדת האבחון הראשוני? לא שילמתם!

אילו מחשבים ניידים ניתן לתקן באיתיאל מעבדת מחשבים?
באיתיאל מעבדת מחשבים תוכלו לקבל שירותי תיקון עבור כל המחשבים הניידים, של כל היצרנים וכל הדגמים הקיימים: תיקון מחשב נייד לנובו, תיקון מחשב נייד דל, תיקון מחשב נייד HP, תיקון מחשב נייד אסוס, תיקון מחשב נייד טושיבה, תיקון מחשב נייד סוני, תיקון מחשב נייד אייסר, תיקון מחשב נייד פוג'יטסו, תיקון מחשב נייד לנובו יוגה, תיקון מחשב נייד לנובו יוגה 700, תיקון מחשב נייד לנובו יוגה 900,  תיקון מחשב נייד לנובו טינקפד, תיקון מחשב נייד ideapad , תיקון מחשב נייד דל אינספיריון, תיקון מחשב נייד דל XPS, תיקון מחשב נייד דל ווסטרו, מחשב נייד דל לטיטיוד, תיקון מחשב נייד אסוס זנבוק, תיקון מחשב נייד סוני , תיקון מחשב נייד hp, תיקון מחשב נייד דל, תיקון מחשב נייד לנובו, תיקון מחשב נייד אסוס, תיקון מחשב נייד טושיבה, תיקון מחשב נייד סמסונג, תיקון מחשב נייד Acer,תיקון מחשב נייד טושיבה, תיקון מחשב נייד סמסונג, תיקון מחשב נייד LG ותיקון מחשבים ניידים של כל היצרנים.

שרות התיקונים כולל:
החלפת דיסק קשיח למחשב נייד, תיקון לוח אם מחשב נייד, החלפת מקלדת מחשב נייד, חריטה על מקלדת, תיקון מסך מחשב נייד, החלפת מסך למחשב נייד, החלפת לוח אם מחשב נייד, שקע טעינה למחשב נייד, שדרוג זיכרון מחשב נייד, תיקון מאוורר מחשב נייד, החלפת מאוורר למחשב נייד, פרמוט מחשב נייד ועוד..

בנוסף, תוכלו לקבל שירותי תיקון לכל דגמי המחשבים הניידים של אפל: תיקון מחשב נייד מקבוק, תיקון מחשב נייד מקבוק אייר, תיקון מחשב נייד מקבוק פרו וכמובן תיקון מחשבים נייחים של מק, תיקון איימק, תיקון מק מיני.
מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות תיקון מחשבים ניידים במעבדה? זקוקים לתיקון מחשב נייד במעבדה עוד היום? איבדתם את מטען למחשב נייד ודרוש לכם מטען מקורי למחשב נייד בדחיפות? למטענים למחשבים לחצו כאן צרו אתנו קשר בטלפון 077-5118000 או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בשעות הפעילות!

אנחנו לשירותכם ברח' החשמונאים 51, ת"א (פינת רוטשילד) ויש לנו גם חניה חופשית צמודה ללקוחות המעבדה בהחשמונאים 53 ממש בסמוך למעבדה!

מעבדת מחשבים ניידים - תיקון מחשב נייד חומרה:

תיקון מסך מחשב נייד, תיקון לוח אם מחשב נייד, החלפת דיסק קשיח למחשב נייד, החלפת מקלדת למחשב נייד, תיקון מאוורר מחשב נייד, החלפת מאוורר למחשב נייד, החלפת סוללה למחשב נייד, תיקון כרטיס מסך מחשב נייד, החלפת מסך למחשב נייד ועוד.

- 3 חודשי אחריות מלאה לתיקון והחלפת רכיבי חומרה למחשב נייד.

- 3 חודשי אחריות מלאה לתיקון אלקטרוניקה והחלפת רכיבים אלקטרוניים.

- שנה אחריות להחלפת דיסק קשיח חדש.

- שנה אחריות להחלפת זיכרון ראם.