אספקה מיידית בתל אביב

מטען למקבוק

מטען למקבוק פרו

מטען למקבוק אייר

מטען למחשב נייד Dell

מטען למחשב נייד Asus

מטען למחשב נייד לנובו

מטען למחשב נייד HP

מטען למחשב נייד LG

מטען למחשב נייד Fujitsu

מטען למחשב נייד טושיבה

מטען למחשב נייד סוני

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000 וקבלו 5% הנחה ברכישת מטען למחשב נייד מקורי במעבדה

- כל סוגי מטען למחשב נייד המקוריים הנמכרים בארץ קיימים במלאי זמין לרכישה במעבדה

- מומלץ להשתמש במטען למחשב נייד המקורי למניעת התחממות יתר המחשב והסוללה וקילקולם 

- מומלץ להגיע עם המחשב הנייד והמטען הישן (במידה וקיים) לבדיקת תאימות במעבדה (לרב היצרנים יש כ-10 מטענים שונים)

- 12 חודשי אחריות יצרן לכל סוגי מטען למחשב נייד המקוריים במעבדה

- כבל חשמל של מטען למחשב נייד נמכר בנפרד בדר"כ מועבר מהמטען הישן.


מטען למחשב נייד הוא ייחודי ומשתנה בין כל סוג ודגם של מחשב נייד, בין אם זה מטען למחשב נייד Dell Inspiron או מטען למחשב נייד Dell vostro או מטען Dell XPS, מטען zenbook asus, מטען לנובו יוגה, ספק כוח למחשב נייד, מטען למחשב לנובו, מטען למחשב נייד lenovo g550 , ספק כוח למחשב נייד דל, ספק כוח למחשב נייד אסוס, ספק כוח למחשב נייד לנובו, ועוד..

במעבדת ETL אנו מציעים ללקוחותינו את כל סוגי מטען למחשב נייד המקוריים בהתאם ליצרן, דגם המחשב הנייד וערכי המתח (וולט ואמפר) והפלג הייחודים עבור המחשב הנייד הספציפי שלך. אלה מטענים למחשב נייד מקוריים המונעים מתקלות ברשת החשמל לחדור לרכיביו הפנימיים של המחשב, בנוסף מונעים התחממות יתר לא רצוייה של הסוללה ורכיבי המחשב ושומרים על תקינות המחשב לאורך זמן ומונעים את קילקולם. מה עוד, בעת רכישת מטען למחשב נייד מקורי, מטען Asus, מטען lenovo, מטען למחשב נייד asus, מטען Dell המקורי, מטען למחשב asus, מטען למחשב נייד lenovo , מטען למחשב נייד HP, מטען למחשב נייד Dell, מטען למחשב נייד samsung, מטען למחשב נייד סוני, מטען למחשב נייד מקורי, מטען HP המקורי, מטען למחשב נייד פוג'יטסו, מטען לנובו, מטען למחשב HP, מטען למחשב לנובו, מטען למחשב נייד טושיבה, מטען למחשב נייד לנובו, ובכל רכישה של מטען למחשב נייד מקורי במעבדה שלנו יקנה לך 5% הנחה בעת התשלום ויסופקו עם 12 חודשי אחריות יצרן במעבדה.
ב ETL מעבדת מחשבים, תמצא את כל סוגי מטען למחשב נייד המקוריים של כל היצרנים הנמכרים בארץ!!

הצורך בטעינת מחשב נייד עם מטען למחשב נייד מקורי
המחשב הנייד יצר מהפכה משמעותית בתרבות העבודה במשק, באפשרות לשימוש במחשב ובאינטרנט בכל מקום בארץ ובחו"ל, ולאו דווקא מהבית או מהמשרד. לכן, רבים בוחרים להשקיע ברכישת מטען מחשב נייד מקורי אמין ואיכותי נוסף. עם זאת, מחשבים ניידים שונים דורשים מתח טעינה בלעדי ומדוייק ויעבדו באופן אופטימלי ולאורך זמן רק עם המטען למחשב נייד המקורי של יצרן המחשב הנייד.

איכות גבוהה ואמינות מטען למחשב נייד המקורי
מטען למחשב נייד המקורי מיוצר על ידי יצרן המחשב הנייד כגון, Dell, HP, Lenovo, asus וכל חברות המחשבים המובילות שכבר מוכרות בעשורים האחרונים כיצרניות טכנולוגיות מתקדמות. מטען למחשב נייד מקורי נחשב מוצר אמין ואיכותי. המטען למחשב נייד מבצע עבודת הטעינה במהירות ובבטחה, ומאפשר עבודה רציפה לפרקי זמן ממושכים.

חשיבות רכישת מטען למחשב נייד מקורי ותואם
אנו ממליצים לכל הלקוחות שלנו לרכוש מטען למחשב נייד מקורי והתואם את המחשב שלך, ולנו יש זמין במלאי את כל סוגי מטען למחשב נייד המקוריים של כל יצרני המחשבים הניידים המובילים שנמכרים בישראל. ההמלצה נובעת מהצורך במטען למחשב נייד באיכות גבוהה המתאימים בדיוק לסוג המחשב הנייד שלך ולמשאבים שלו. מטען למחשב נייד מקורי מונע התחממות יתר הסוללה ורכיבי המחשב, מונע תקלות ותורם להארכת חייהם ולניצול מלא של מהירות המעבד והזיכרון. בנוסף, מאחר שלכל דגם של מחשב נייד יש מתח (וולט ואמפר) משלו ומחבר (פלאג) יחודי, מומלץ שתגיעו אלינו עם המחשב הנייד והמטען למחשב נייד הישן שלכם כדי שנוכל לבצע בדיקת תאימות מלאה בבחירת מטען למחשב נייד מקורי המתאים בדיוק עבור המחשב שלך.

מטען למחשב נייד המקורי ומידע נוסף

כדי לרכוש מטען למחשב נייד מקורי, מטען למחשב מקורי Lenovo, מטען למחשב נייד Dell, מטען HP, מטען למחשב נייד Lenovo, מטען MacBook, מטען למחשב נייד Asus, מטען למחשב נייד Toshiba, מטען למחשב נייד Samsung, מטען למחשב נייד Acer, מטען למחשב נייד Sony,  ספק כוח למחשב נייד, ספק למחשב נייד, ספק כח למחשב נייד, צור קשר היום בטל: 077-5118000 ואנו נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך פרטים נוספים ומידע מקצועי בנושא.